Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Тарельник Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Коноплянченко Е. В. Обеспечение надежности експлуатации роторных машин совершенствованием технологии изготовления их подшипниковых узлов [Електронний ресурс] / Е. В. Коноплянченко, В. П. Яременко, Н. В. Тарельник // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2014. - Вип. 151. - С. 213-221. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2014_151_38
| 2. |
Тарельник В. Б. Повышение качества прессовых соединений [Електронний ресурс] / В. Б. Тарельник, Е. В. Коноплянченко, Н. В. Тарельник, В. Т. Лебедь // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2015. - Вип. 159. - С. 105-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2015_159_17
| 3. |
Тарельник Н. В. Економічна ефективність страхового менеджменту ризиків у аграрній сфері [Електронний ресурс] / Н. В. Тарельник // Агросвіт. - 2012. - № 2. - С. 59-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2012_2_14
| 4. |
Тарельник Н. В. Зарубіжний досвід страхування ризиків в аграрній сфері [Електронний ресурс] / Н. В. Тарельник. // Ефективна економіка. - 2013. - № 6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2013_6_17
| 5. |
Лебедь В. Т. Повышение качества восстанавливаемых крупногабаритных составных изделий [Електронний ресурс] / В. Т. Лебедь, Н. В. Тарельник // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Механізація та автоматизація виробничих процесів. - 2014. - Вип. 11. - С. 14-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_mekh_2014_11_4
| 6. |
Тарельник Н. В. Методики оцінки аграрних ризиків у страхових компаніях згідно з міжнародним стандартом ISO 31010 [Електронний ресурс] / Н. В. Тарельник // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2016. - Т. 21, Вип. 7(2). - С. 104-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2016_21_7(2)__24
| 7. |
Зенкин Н. А. Анализ методов повышения качества подшипников скольжения [Електронний ресурс] / Н. А. Зенкин, Н. В. Тарельник, А. Е. Коноплянченко, К. Антошевский, А. Д. Лазаренко // Компрессорное и энергетическое машиностроение. - 2017. - № 2. - С. 55-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kiem_2017_2_13
| 8. |
Тарельник Н. В. Оцінка ризиків у структурі ризик-менеджменту страхових компаній аграрної сфери [Електронний ресурс] / Н. В. Тарельник // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2015. - Вип. 11(4). - С. 71-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2015_11(4)__18
| 9. |
Тарельник Н. В. Новый способ нитроцементации стальних поверхностей [Електронний ресурс] / Н. В. Тарельник // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Технології в машинобудуванні. - 2014. - № 42. - С. 81-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitma_2014_42_14
| 10. |
Лебедь В. Т. Повышение качества соединения крупногабаритных составных изделий [Електронний ресурс] / В. Т. Лебедь, Н. В. Тарельник, О. Н. Лашкарев, Л. Я. Ропьяк // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Технології в машинобудуванні. - 2015. - № 4. - С. 181-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitma_2015_4_41
| 11. |
Тарельник В. Б. Нові технологічні методи захисту поверхонь деталей транспортних і підйомних машин від фретинг-корозії [Електронний ресурс] / В. Б. Тарельник, М. Ю. Думанчук, Н. В. Тарельник, М. О. Мікуліна // Вісник Харківського національного автомобільно-дорожнього університету. - 2020. - Вип. 91. - С. 86-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vhad_2020_91_12 Розглянуто питання забезпечення надійності та довговічності підйомних, транспортних та дорожньо-будівельних машин шляхом підвищення фретингостійкості різних типів з'єднань деталей. Запропоновано низку конструктивних та технологічних методів для боротьби з фретинговим зношуванням. На базі проведених експерементальних досліджень надано рекомендації щодо технологій підвищення фретингостійкості з'єднань деталей.
| 12. |
Тарельник В. Б. Зниження інтенсивності автомобільних перевезень в системі технічного обслуговування й ремонту машин агропромислового комплексу [Електронний ресурс] / В. Б. Тарельник, О. О. Соларьов, Н. В. Тарельник, Т. П. Волошко // Інженерія природокористування. - 2021. - № 3. - С. 21-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Iprk_2021_3_5 Проведено аналіз впливу науково-технічного прогресу (НТП), в ремонтних технологіях, які використовують при виконанні поточного та капітального ремонтів сільськогосподарської техніки, на транспортну технологію і інтенсивність автомобільних перевезень між підприємствами агропромислових комплексів (АПК) і ремонтними базами. Аналіз останніх досліджень та публікацій показав, що в ремонтних технологіях, як правило, використовують екологічно небезпечні методи наплавлення та зварювання. НТП в ремонтних технологіях значно розширив номенклатуру методів виконання ремонтних робіт новими короткотривалими, екологічно безпечними, енергозберігаючими і маловитратними технологіями відновлення і зміцнення деталей машин. Показано, що запропоновані авторами нові енергозберігаючі, менш затратні і екологічно безпечні технології, такі як електроіскрове легування (ЕІЛ), нанесення металополімерних матеріалів (МПМ) та поверхневе пластичне деформування (ППД), дозволяють перерозподілити об'єми ремонтних робіт, шляхом перенесення значної їх кількості з ремонтних баз на підприємства АПК і, таким чином, знизити вантажопотік сільськогосподарської техніки. Представлені окремі технології ремонту. Так методом ЕІЛ проводять ремонт валів роторів гвинтових і відцентрових компресорів і насосів. Нанесенням МПМ відновлюють напрямні верстатів, корпуси насосів, блоки циліндрів, вали, гнізда підшипників. Комбінованими технологіями ЕІЛ + МПМ ремонтують шнеки машин, задіяних в переробці і утилізації гною та центрифуг для очистки побутових та промислових стічних вод, диски грунтообробних машин і ін.. Елементи наукової новизни включають в себе удосконалення технології транспортних перевезень при виконанні робіт, пов'язаних з ремонтом сільськогосподарської техніки на ремонтних базах, за рахунок перерозподілу значного його об'єму на підприємства АПК, пов'язаного з розробкою нових, енергозберігаючих і екологічно безпечних технологій відновлення і зміцнення деталей машин.
| 13. |
Тарельник Н. В. Застосування міжнародних стандартів в транспортній галузі [Електронний ресурс] / Н. В. Тарельник // Інженерія природокористування. - 2021. - № 3. - С. 32-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Iprk_2021_3_6 Проведено аналіз існуючих державних стандартів України в транспортній галузі, а також зарубіжний досвід міжнародних стандартів в транспортній сфері та логістиці. На підставі проведених досліджень автором запропоновано впровадження в транспортну галузь України стандарти серії ISO. Обгрунтовано, що проблема ризиків є однією з основних в логістичній діяльності. Виникнення ризикових ситуацій неминуче призводить до проблем управління логістичних ризиків. Вирішення цих проблем вимагає суттєвих перетворень в обслуговуванні логістичних систем. Для мінімізації ризиків в транспортній галузі доведено необхідність створення системи управління ризиками. В якості прикладу розроблено і запропоновано для використання блок-схему системи управління ризиками на базі стандарту ISO 3100: 2018. Показано, що підприємства через відсутність управлінських процесів поставок та внутрішньої логістики втрачають велику кількість прибутку. Крім цього дані втрати надають суттєвого впливу на сприйняття якості продукції споживачем. Забезпечення якості продукції за всіма показниками, які цікавлять споживача, це передусім якість системи управління підприємством. В якості прикладу розроблено і запропоновано для використання блок-схему системи управління якістю на базі ISO 9001:2015. Впровадження наведених стандартів приведе до економічного зростання та підвищення конкурентоспроможності логістичного бізнесу, покращить якість послуг, що надаються. Це приведе до розширення доступу на регіональних та світових ринках, підвищенню експортного потенціалу, відповідно, збільшенню об'ємів перевезення, розширенню ринків збуту вітчизняної продукції.
| 14. |
Старіков А. І. Використання різних підходів до розв’язання логістичних задач [Електронний ресурс] / А. І. Старіков, О. О. Соларьов, М. О. Мікуліна, Н. В. Тарельник, О. В. Таценко // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2021. - № 4. - С. 85-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2021_4_12 Формування економічно обгрунтованого маршруту руху є одним з ключових завдань фахівця з транспортних технологій. Складання обгрунтованої матриці маршруту є важливим елементом будь-якого підприємства, задіяного в транспортному процесі. Метою складання маршруту руху є мінімізація коштів та персоналу, необхідного для перевезення вантажу. Досить часто саме вдало вибрані маршрути дають змогу суттєво вплинути на економічну ситуацію виробництва, адже витрати на паливо-мастильні матеріали є одними з найбільших. Під час формування маршруту руху логістичний центр часто стикається з таким явищем як "порожній пробіг", який має негативний вплив на економічний показник. Найширше маршрутизація може бути використана в оптовій торгівлі. Завданням першої є мінімізація витрат на доставку товару споживачам. На сьогоднішній день транспорт є одним з головних елементів у логістичних системах, за його допомогою відбуваються переміщення товарів чи продукту на будь-якому підприємстві в середині або між виробництвами. Розвиток цього напрямку може дозволити суттєво скоротити витрати, поліпшити умови праці водіїв та обслуговувального персоналу. Вдало спроєктувати маршрут руху сьогодні можна, використовуючи сучасне програмне забезпечення та відомі математичні алгоритми, які досить просто використовувати у таких базах, як: Microsoft Excel або MathCad. Вибрано та обгрунтовано найактуальніший метод побудови матриці маршруту. Запропонований метод дає можливість швидкого накопичення та оброблення даних. Головним завданням статті є аналіз сучасних методів побудови матриць маршрутів для реального виробництва. Проаналізувавши відомі методи побудови матриць маршруту визначено, що найвдалішим з економічної точки зору є метод потенціалів, який дозволяє мінімізувати не тільки витрати, а й відстані руху. Економічний ефект від використання методу потенціалів для побудови матриці маршруту складає близько 15 %.
| 15. |
Тарельник Н. В. Класифікація ризиків під час вантажних перевезень автомобільним транспортом [Електронний ресурс] / Н. В. Тарельник // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2021. - № 4. - С. 92-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2021_4_13 Проаналізовано сучасний стан вантажних перевезень автомобільним транспортом. Показано, що сфера автомобільного транспорту є складною техногенною системою, діяльність якої супроводжується різного роду ризиками, які загрожують діяльності логістичних компаній. Доведено, що на сьогоднішній день існують розходження у трактуванні сутності ризику, залишаються недостатньо обурунтовані методичні підходи до класифікації ризику, малодосліджені методичні підходи до визначення можливих втрат підприємств транспортної галузі. Обгрунтовано, що процес трансформації економічних відносин в Україні потребує поглиблення теоретичних і практичних доопрацювань щодо управління ризиками господарської діяльності. Огляд наукових робіт показав, що проблемі класифікації ризиків, які часто виникають під час вантажних перевезень автомобільним транспортом, практично не приділялось необхідної уваги дослідниками. Відсутність системного підходу до аналізу і класифікації ризиків при транспортних перевезеннях значно стримує діяльність страхових компаній по страхуванню вантажів у разі їх перевезень. Особливо це стосується перевезень автомобільним транспортом за постійної зміни логістики вибраних маршрутів, що залежить як від водія, так і від відповідної інфраструктури за наявності збільшення ризиків. Таким чином, виникає гостра необхідність в розробці системи класифікації ризиків при вантажних перевезеннях автомобільним транспортом. Сформульована мета роботи, яка полягає в підвищенні економічної безпеки вантажних перевезень автомобільним транспортом і яка досягається за рахунок зацікавленості страхових компаній в організації страхового захисту власників як вантажу, так і автомобільного транспорту, що в свою чергу можна досягти шляхом дослідження сукупності і класифікації ризиків, які виникають під час перевезення. Розроблена класифікація ризиків, що виникають під час вантажних перевезень автомобільним транспортом. Запропонована класифікація ризиків дозволяє проводити їх систематизацію, що в свою чергу дозволяє побудувати раціональну систему управління ризиками під час логістичної діяльності.
| 16. |
Думанчук М. Ю. Вдосконалення технологічних методів захисту гнучких елементів пружних муфт від фретинг-корозії [Електронний ресурс] / М. Ю. Думанчук, Н. В. Тарельник, В. О. Пирогов // Наукові нотатки. - 2022. - Вип. 73. - С. 149-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nn_2022_73_24
| 17. |
Гапонова О. П. Математична модель процесу розповсюдження тепла в стальній деталі під час поверхневої модифікації методом електроіскрового легування [Електронний ресурс] / О. П. Гапонова, Т. І. Жиленко, Н. В. Тарельник, О. І. Жиленко // Вісник Харківського національного автомобільно-дорожнього університету. - 2022. - Вип. 98. - С. 63-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vhad_2022_98_10 Запропоновано математичну модель, що дозволяє описати процес розповсюдження тепла у покритті під час електроіскрового легування металевої поверхні. Під час її побудови враховано, що температура поверхні зміцнюваної деталі залежить від теплофізичних характеристик анода та катода, діаметра електрода, а також від швидкості переміщення легуючого електрода. Показано, що чим більший діаметр електрода, тим більша температура на межі покриття-основа, а отже, краща адгезія покриття. Оптимальною швидкістю переміщення електрода є 0,5 - 1,5 м/с. Для отримання найкращого зчеплення покриття з основою необхідно використати електрод найбільшого діаметра 4,5 мм у поєднанні із низькою швидкістю переміщення електрода.
| 18. |
Гапонова О. П. Забезпечення криптографічно-го захисту державних інформаційних ресурсів [Електронний ресурс] / О. П. Гапонова, Т. І. Жиленко, Н. В. Тарельник, В. М. Безрук // Наукові нотатки. - 2022. - Вип. 74. - С. 49-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nn_2022_74_9
| 19. |
Гапонова О. П. Новий спосіб складання підшипників ковзання відцентрових насосів, які працюють в умовах радіаційного опромінювання [Електронний ресурс] / О. П. Гапонова, В. С. Марцинковський, Н. В. Тарельник, В. М. Зубко, М. Ю. Думанчук // Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. - 2022. - № 1. - С. 7-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvif_2022_1_2 Вирішено проблему вибору конструкційних матеріалів для використання їх якпроміжних шарів при складанні відповідальних спряжень підшипників ковзання (ПК), які застосовують у відцентрових насосах ядерних енергетичних установок (ЯЕУ) різних типів. При цьому серед інших основних умов необхідно брати до уваги: число й величину циклічних змін механічних навантажень; нейтронне опромінення та вплив теплоносія на корозію і корозійно-механічну міцність матеріалів. У ході аналізу способів складання ПК роторних машин, а також вимог до обладнання, що працює в умовах радиаційного опромінювання, виявлено резерви щодо покращення способів складання ПК відцентрових насосів, які працюють на АЕС. Задачу вирішують тим, що у способі складання ПК, який полягає в установленні корпусу і вкладишів підшипника (ВП), що охоплюють вал, в посадочних місцях зподальшим складанням підшипникового вузла, при якому установлення корпусу і ВП виконують після нанесення принаймні на одну з контактуючих поверхонь корпусу та/або ВП технологічного покриття методом електроіскрового легування (ЕІЛ) з подальшим нанесенням на леговану поверхню армованого металополімерного матеріалу (МПМ) та його полімеризацією. Покриття з нікелю наносять методом ЕІЛ при енергії розряду Wр << 0,13 Дж і продуктивності 1,0 - 2,5 см<^>2/хв, а леговану поверхню покривають МПМ, армованим порошком нікелю, до -60 %. Підшипник складають, не чекаючи завершення процесу полімеризації МПМ. При цьому залишки МПМ після стискання контактуючих поверхонь видаляють серветкою. Металографічними і дюрометричними дослідженнями встановлено, що структура технологічного покриттяна елементах ПК із корозійностійкої нержавіючої сталі 12Х18Н10Т складається з чотирьох зон. Зверху - зона темного кольору з МПМ, армованим порошком нікелю, товщиною 50 - 60 мкм і з мікротвердістю в межах 700 - 1000 МПа. Нижче розташований "білий" шар товщиною до 20 мкм мікротвердістю до 4800 МПа. Ще нижче знаходиться перехідна (дифузійна) зона, мікротвердість якої поступово знижується і на глибині близько 150 - 160 мкм досягає мікротвердості основи - 1700 МПа. Порівняльними дослідженнями встановлено, що застосування нового способу складання ПК, коли технологічне покриття наносять одночасно на верхню поверхню ВП і нижню поверхню - ложе корпусу, дає змогу на 100 % скоротити період припрацювання бабітового ВП до цапфи ротора відцентрового насоса.
| 20. |
Гапонова О. П. Аналіз впливу параметрів електроіскрового легування на структурний стан алітованих поверхонь [Електронний ресурс] / О. П. Гапонова, В. О. Охріменко, Н. В. Тарельник // Вісник Харківського національного автомобільно-дорожнього університету. - 2023. - Вип. 103. - С. 66-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vhad_2023_103_11
| | |
|
|