Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)Реферативна база даних (26)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Тарельник Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Коноплянченко Е. В. 
Обеспечение надежности експлуатации роторных машин совершенствованием технологии изготовления их подшипниковых узлов [Електронний ресурс] / Е. В. Коноплянченко, В. П. Яременко, Н. В. Тарельник // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2014. - Вип. 151. - С. 213-221. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2014_151_38
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.063 Mb    Зміст випуску     Цитування
2.

Тарельник В. Б. 
Повышение качества прессовых соединений [Електронний ресурс] / В. Б. Тарельник, Е. В. Коноплянченко, Н. В. Тарельник, В. Т. Лебедь // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2015. - Вип. 159. - С. 105-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2015_159_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 833.225 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Тарельник Н. В. 
Економічна ефективність страхового менеджменту ризиків у аграрній сфері [Електронний ресурс] / Н. В. Тарельник // Агросвіт. - 2012. - № 2. - С. 59-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2012_2_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 246.723 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Тарельник Н. В. 
Зарубіжний досвід страхування ризиків в аграрній сфері [Електронний ресурс] / Н. В. Тарельник. // Ефективна економіка. - 2013. - № 6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2013_6_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 466.973 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Лебедь В. Т. 
Повышение качества восстанавливаемых крупногабаритных составных изделий [Електронний ресурс] / В. Т. Лебедь, Н. В. Тарельник // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Механізація та автоматизація виробничих процесів. - 2014. - Вип. 11. - С. 14-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_mekh_2014_11_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.855 Mb    Зміст випуску     Цитування
6.

Тарельник Н. В. 
Методики оцінки аграрних ризиків у страхових компаніях згідно з міжнародним стандартом ISO 31010 [Електронний ресурс] / Н. В. Тарельник // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2016. - Т. 21, Вип. 7(2). - С. 104-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2016_21_7(2)__24
Попередній перегляд:   Завантажити - 403.458 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Зенкин Н. А. 
Анализ методов повышения качества подшипников скольжения [Електронний ресурс] / Н. А. Зенкин, Н. В. Тарельник, А. Е. Коноплянченко, К. Антошевский, А. Д. Лазаренко // Компрессорное и энергетическое машиностроение. - 2017. - № 2. - С. 55-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kiem_2017_2_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 399.7 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Тарельник Н. В. 
Оцінка ризиків у структурі ризик-менеджменту страхових компаній аграрної сфери [Електронний ресурс] / Н. В. Тарельник // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2015. - Вип. 11(4). - С. 71-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2015_11(4)__18
Попередній перегляд:   Завантажити - 670.907 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Тарельник Н. В. 
Новый способ нитроцементации стальних поверхностей [Електронний ресурс] / Н. В. Тарельник // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Технології в машинобудуванні. - 2014. - № 42. - С. 81-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitma_2014_42_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 552.756 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Лебедь В. Т. 
Повышение качества соединения крупногабаритных составных изделий [Електронний ресурс] / В. Т. Лебедь, Н. В. Тарельник, О. Н. Лашкарев, Л. Я. Ропьяк // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Технології в машинобудуванні. - 2015. - № 4. - С. 181-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitma_2015_4_41
Попередній перегляд:   Завантажити - 356.683 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Тарельник В. Б. 
Нові технологічні методи захисту поверхонь деталей транспортних і підйомних машин від фретинг-корозії [Електронний ресурс] / В. Б. Тарельник, М. Ю. Думанчук, Н. В. Тарельник, М. О. Мікуліна // Вісник Харківського національного автомобільно-дорожнього університету. - 2020. - Вип. 91. - С. 86-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vhad_2020_91_12
Розглянуто питання забезпечення надійності та довговічності підйомних, транспортних та дорожньо-будівельних машин шляхом підвищення фретингостійкості різних типів з'єднань деталей. Запропоновано низку конструктивних та технологічних методів для боротьби з фретинговим зношуванням. На базі проведених експерементальних досліджень надано рекомендації щодо технологій підвищення фретингостійкості з'єднань деталей.
Попередній перегляд:   Завантажити - 607.542 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Тарельник В. Б. 
Зниження інтенсивності автомобільних перевезень в системі технічного обслуговування й ремонту машин агропромислового комплексу [Електронний ресурс] / В. Б. Тарельник, О. О. Соларьов, Н. В. Тарельник, Т. П. Волошко // Інженерія природокористування. - 2021. - № 3. - С. 21-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Iprk_2021_3_5
Проведено аналіз впливу науково-технічного прогресу (НТП), в ремонтних технологіях, які використовують при виконанні поточного та капітального ремонтів сільськогосподарської техніки, на транспортну технологію і інтенсивність автомобільних перевезень між підприємствами агропромислових комплексів (АПК) і ремонтними базами. Аналіз останніх досліджень та публікацій показав, що в ремонтних технологіях, як правило, використовують екологічно небезпечні методи наплавлення та зварювання. НТП в ремонтних технологіях значно розширив номенклатуру методів виконання ремонтних робіт новими короткотривалими, екологічно безпечними, енергозберігаючими і маловитратними технологіями відновлення і зміцнення деталей машин. Показано, що запропоновані авторами нові енергозберігаючі, менш затратні і екологічно безпечні технології, такі як електроіскрове легування (ЕІЛ), нанесення металополімерних матеріалів (МПМ) та поверхневе пластичне деформування (ППД), дозволяють перерозподілити об'єми ремонтних робіт, шляхом перенесення значної їх кількості з ремонтних баз на підприємства АПК і, таким чином, знизити вантажопотік сільськогосподарської техніки. Представлені окремі технології ремонту. Так методом ЕІЛ проводять ремонт валів роторів гвинтових і відцентрових компресорів і насосів. Нанесенням МПМ відновлюють напрямні верстатів, корпуси насосів, блоки циліндрів, вали, гнізда підшипників. Комбінованими технологіями ЕІЛ + МПМ ремонтують шнеки машин, задіяних в переробці і утилізації гною та центрифуг для очистки побутових та промислових стічних вод, диски грунтообробних машин і ін.. Елементи наукової новизни включають в себе удосконалення технології транспортних перевезень при виконанні робіт, пов'язаних з ремонтом сільськогосподарської техніки на ремонтних базах, за рахунок перерозподілу значного його об'єму на підприємства АПК, пов'язаного з розробкою нових, енергозберігаючих і екологічно безпечних технологій відновлення і зміцнення деталей машин.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.133 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Тарельник Н. В. 
Застосування міжнародних стандартів в транспортній галузі [Електронний ресурс] / Н. В. Тарельник // Інженерія природокористування. - 2021. - № 3. - С. 32-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Iprk_2021_3_6
Проведено аналіз існуючих державних стандартів України в транспортній галузі, а також зарубіжний досвід міжнародних стандартів в транспортній сфері та логістиці. На підставі проведених досліджень автором запропоновано впровадження в транспортну галузь України стандарти серії ISO. Обгрунтовано, що проблема ризиків є однією з основних в логістичній діяльності. Виникнення ризикових ситуацій неминуче призводить до проблем управління логістичних ризиків. Вирішення цих проблем вимагає суттєвих перетворень в обслуговуванні логістичних систем. Для мінімізації ризиків в транспортній галузі доведено необхідність створення системи управління ризиками. В якості прикладу розроблено і запропоновано для використання блок-схему системи управління ризиками на базі стандарту ISO 3100: 2018. Показано, що підприємства через відсутність управлінських процесів поставок та внутрішньої логістики втрачають велику кількість прибутку. Крім цього дані втрати надають суттєвого впливу на сприйняття якості продукції споживачем. Забезпечення якості продукції за всіма показниками, які цікавлять споживача, це передусім якість системи управління підприємством. В якості прикладу розроблено і запропоновано для використання блок-схему системи управління якістю на базі ISO 9001:2015. Впровадження наведених стандартів приведе до економічного зростання та підвищення конкурентоспроможності логістичного бізнесу, покращить якість послуг, що надаються. Це приведе до розширення доступу на регіональних та світових ринках, підвищенню експортного потенціалу, відповідно, збільшенню об'ємів перевезення, розширенню ринків збуту вітчизняної продукції.
Попередній перегляд:   Завантажити - 452.212 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Старіков А. І. 
Використання різних підходів до розв’язання логістичних задач [Електронний ресурс] / А. І. Старіков, О. О. Соларьов, М. О. Мікуліна, Н. В. Тарельник, О. В. Таценко // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2021. - № 4. - С. 85-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2021_4_12
Формування економічно обгрунтованого маршруту руху є одним з ключових завдань фахівця з транспортних технологій. Складання обгрунтованої матриці маршруту є важливим елементом будь-якого підприємства, задіяного в транспортному процесі. Метою складання маршруту руху є мінімізація коштів та персоналу, необхідного для перевезення вантажу. Досить часто саме вдало вибрані маршрути дають змогу суттєво вплинути на економічну ситуацію виробництва, адже витрати на паливо-мастильні матеріали є одними з найбільших. Під час формування маршруту руху логістичний центр часто стикається з таким явищем як "порожній пробіг", який має негативний вплив на економічний показник. Найширше маршрутизація може бути використана в оптовій торгівлі. Завданням першої є мінімізація витрат на доставку товару споживачам. На сьогоднішній день транспорт є одним з головних елементів у логістичних системах, за його допомогою відбуваються переміщення товарів чи продукту на будь-якому підприємстві в середині або між виробництвами. Розвиток цього напрямку може дозволити суттєво скоротити витрати, поліпшити умови праці водіїв та обслуговувального персоналу. Вдало спроєктувати маршрут руху сьогодні можна, використовуючи сучасне програмне забезпечення та відомі математичні алгоритми, які досить просто використовувати у таких базах, як: Microsoft Excel або MathCad. Вибрано та обгрунтовано найактуальніший метод побудови матриці маршруту. Запропонований метод дає можливість швидкого накопичення та оброблення даних. Головним завданням статті є аналіз сучасних методів побудови матриць маршрутів для реального виробництва. Проаналізувавши відомі методи побудови матриць маршруту визначено, що найвдалішим з економічної точки зору є метод потенціалів, який дозволяє мінімізувати не тільки витрати, а й відстані руху. Економічний ефект від використання методу потенціалів для побудови матриці маршруту складає близько 15 %.
Попередній перегляд:   Завантажити - 282.901 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Тарельник Н. В. 
Класифікація ризиків під час вантажних перевезень автомобільним транспортом [Електронний ресурс] / Н. В. Тарельник // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2021. - № 4. - С. 92-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2021_4_13
Проаналізовано сучасний стан вантажних перевезень автомобільним транспортом. Показано, що сфера автомобільного транспорту є складною техногенною системою, діяльність якої супроводжується різного роду ризиками, які загрожують діяльності логістичних компаній. Доведено, що на сьогоднішній день існують розходження у трактуванні сутності ризику, залишаються недостатньо обурунтовані методичні підходи до класифікації ризику, малодосліджені методичні підходи до визначення можливих втрат підприємств транспортної галузі. Обгрунтовано, що процес трансформації економічних відносин в Україні потребує поглиблення теоретичних і практичних доопрацювань щодо управління ризиками господарської діяльності. Огляд наукових робіт показав, що проблемі класифікації ризиків, які часто виникають під час вантажних перевезень автомобільним транспортом, практично не приділялось необхідної уваги дослідниками. Відсутність системного підходу до аналізу і класифікації ризиків при транспортних перевезеннях значно стримує діяльність страхових компаній по страхуванню вантажів у разі їх перевезень. Особливо це стосується перевезень автомобільним транспортом за постійної зміни логістики вибраних маршрутів, що залежить як від водія, так і від відповідної інфраструктури за наявності збільшення ризиків. Таким чином, виникає гостра необхідність в розробці системи класифікації ризиків при вантажних перевезеннях автомобільним транспортом. Сформульована мета роботи, яка полягає в підвищенні економічної безпеки вантажних перевезень автомобільним транспортом і яка досягається за рахунок зацікавленості страхових компаній в організації страхового захисту власників як вантажу, так і автомобільного транспорту, що в свою чергу можна досягти шляхом дослідження сукупності і класифікації ризиків, які виникають під час перевезення. Розроблена класифікація ризиків, що виникають під час вантажних перевезень автомобільним транспортом. Запропонована класифікація ризиків дозволяє проводити їх систематизацію, що в свою чергу дозволяє побудувати раціональну систему управління ризиками під час логістичної діяльності.
Попередній перегляд:   Завантажити - 306.588 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
16.

Думанчук М. Ю. 
Вдосконалення технологічних методів захисту гнучких елементів пружних муфт від фретинг-корозії [Електронний ресурс] / М. Ю. Думанчук, Н. В. Тарельник, В. О. Пирогов // Наукові нотатки. - 2022. - Вип. 73. - С. 149-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nn_2022_73_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 895.956 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Гапонова О. П. 
Математична модель процесу розповсюдження тепла в стальній деталі під час поверхневої модифікації методом електроіскрового легування [Електронний ресурс] / О. П. Гапонова, Т. І. Жиленко, Н. В. Тарельник, О. І. Жиленко // Вісник Харківського національного автомобільно-дорожнього університету. - 2022. - Вип. 98. - С. 63-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vhad_2022_98_10
Запропоновано математичну модель, що дозволяє описати процес розповсюдження тепла у покритті під час електроіскрового легування металевої поверхні. Під час її побудови враховано, що температура поверхні зміцнюваної деталі залежить від теплофізичних характеристик анода та катода, діаметра електрода, а також від швидкості переміщення легуючого електрода. Показано, що чим більший діаметр електрода, тим більша температура на межі покриття-основа, а отже, краща адгезія покриття. Оптимальною швидкістю переміщення електрода є 0,5 - 1,5 м/с. Для отримання найкращого зчеплення покриття з основою необхідно використати електрод найбільшого діаметра 4,5 мм у поєднанні із низькою швидкістю переміщення електрода.
Попередній перегляд:   Завантажити - 458.963 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
18.

Гапонова О. П. 
Забезпечення криптографічно-го захисту державних інформаційних ресурсів [Електронний ресурс] / О. П. Гапонова, Т. І. Жиленко, Н. В. Тарельник, В. М. Безрук // Наукові нотатки. - 2022. - Вип. 74. - С. 49-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nn_2022_74_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 417.301 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Гапонова О. П. 
Новий спосіб складання підшипників ковзання відцентрових насосів, які працюють в умовах радіаційного опромінювання [Електронний ресурс] / О. П. Гапонова, В. С. Марцинковський, Н. В. Тарельник, В. М. Зубко, М. Ю. Думанчук // Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. - 2022. - № 1. - С. 7-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvif_2022_1_2
Вирішено проблему вибору конструкційних матеріалів для використання їх якпроміжних шарів при складанні відповідальних спряжень підшипників ковзання (ПК), які застосовують у відцентрових насосах ядерних енергетичних установок (ЯЕУ) різних типів. При цьому серед інших основних умов необхідно брати до уваги: число й величину циклічних змін механічних навантажень; нейтронне опромінення та вплив теплоносія на корозію і корозійно-механічну міцність матеріалів. У ході аналізу способів складання ПК роторних машин, а також вимог до обладнання, що працює в умовах радиаційного опромінювання, виявлено резерви щодо покращення способів складання ПК відцентрових насосів, які працюють на АЕС. Задачу вирішують тим, що у способі складання ПК, який полягає в установленні корпусу і вкладишів підшипника (ВП), що охоплюють вал, в посадочних місцях зподальшим складанням підшипникового вузла, при якому установлення корпусу і ВП виконують після нанесення принаймні на одну з контактуючих поверхонь корпусу та/або ВП технологічного покриття методом електроіскрового легування (ЕІЛ) з подальшим нанесенням на леговану поверхню армованого металополімерного матеріалу (МПМ) та його полімеризацією. Покриття з нікелю наносять методом ЕІЛ при енергії розряду Wр << 0,13 Дж і продуктивності 1,0 - 2,5 см<^>2/хв, а леговану поверхню покривають МПМ, армованим порошком нікелю, до -60 %. Підшипник складають, не чекаючи завершення процесу полімеризації МПМ. При цьому залишки МПМ після стискання контактуючих поверхонь видаляють серветкою. Металографічними і дюрометричними дослідженнями встановлено, що структура технологічного покриттяна елементах ПК із корозійностійкої нержавіючої сталі 12Х18Н10Т складається з чотирьох зон. Зверху - зона темного кольору з МПМ, армованим порошком нікелю, товщиною 50 - 60 мкм і з мікротвердістю в межах 700 - 1000 МПа. Нижче розташований "білий" шар товщиною до 20 мкм мікротвердістю до 4800 МПа. Ще нижче знаходиться перехідна (дифузійна) зона, мікротвердість якої поступово знижується і на глибині близько 150 - 160 мкм досягає мікротвердості основи - 1700 МПа. Порівняльними дослідженнями встановлено, що застосування нового способу складання ПК, коли технологічне покриття наносять одночасно на верхню поверхню ВП і нижню поверхню - ложе корпусу, дає змогу на 100 % скоротити період припрацювання бабітового ВП до цапфи ротора відцентрового насоса.
Попередній перегляд:   Завантажити - 403.767 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
20.

Гапонова О. П. 
Аналіз впливу параметрів електроіскрового легування на структурний стан алітованих поверхонь [Електронний ресурс] / О. П. Гапонова, В. О. Охріменко, Н. В. Тарельник // Вісник Харківського національного автомобільно-дорожнього університету. - 2023. - Вип. 103. - С. 66-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vhad_2023_103_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 416.735 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського